- Viccek minden mennyiségben (2:370/15) --------------------------- HUMOR.HUN -
 Msg  : 3785 of 4076
 From : Sdo                                 2:371/32        03 May 98  03:03:03
 To   : All                                                 03 May 98  00:17:57
 Subj : Nehany vicc
              Hello All!!

Ismét pár vicc by SDO ....

Gyakran mondjuk, "csukd be az ablakot, hideg van odakint". Mindazonáltal
az ablak becsukása után továbbra is hideg marad odakint.

 -Nagymama, miért olyan nagy a szemed?
 -Hogy jobban lássam, ha jönnek a németek.
 -Nagymama, miért olyan nagy a füled?
 -Hogy jobban halljam, ha jönnek a németek.
 -Nagymama, miért olyan nagy az orrod?
 -Pszt!

Kovácsot a hadseregnél őrségbe osztják. Előtte elmagyarázzák, hogy csak
azt lehet beengedni, aki tudja a jelszót. - Értettem! - mondja Kovács.
Kiáll az őrségbe. Egyszer csak jön Kiss, a barátja.
- Megállj, Kiss! Tudod a jelszót?
- Tudom.
- Akkor bemehetsz!

Katonaságban megkérdik az újoncot:
- Hova szeretne kerülni?
- A vezérkarba.
- Maga hülye?
- Mért? Az feltétel?

  Két újgazdag beszélget.
 - Képzeld, Nyugaton az a menő, ha a háziállat nem kutya, hanem görény.
   Én is vettem egyet.
 - És hol tartod?
  -A lábamnál.
 - És nem büdös?
 - Büdösnek büdös, de majdcsak megszokja!

Hogyan kezdődik a buzik bibliája?
Kezdetben volt Ádám és Béla...

Hazaérvén a rendőr felesége látja, hogy a férje egy kád koromban fürdik.
- Mit csinálsz édesem?
- Tudod drágám, anyám mindig azt mondta, hogy nagy koromban jön meg az eszem.

Két asszony beszélget:
- Mi trágyázzuk az epret!
- Mi cukorral esszük.

- Apu, most, hogy 15 éves lettem, már festhetem magam, és rúzsozhatom a szám.
- Szó sem lehet róla kisfiam.

- Ki az abszolút kövér?
- Akit elindul megkerülni egy légy, és mire körbeéri, 2-szer tankol.

A tanító néni azt várja a gyerekektől,hogy mondjanak olyan történeteket,
melyek azt bizonyítják,hogy: "Anya csak egy van".
Pistike válasza: -Az anyukám azt mondta,hogy vegyek ki a konyhaszekrényből
két májkrémet.
Mire én így szóltam vissza: -Anya,csak egy van!

Két vasutas barkochbázik:
- Személy?
- Nem.
- Akkor gyors...

- Hosszú, kemény és csak férfiaknak van, mi az??
- Katonaélet.

Hogy hívjak a ...
   lengyel kidobóembert? Tesedobszky
   spanyol útonállót? Lopez de Futaztan
   német szakácsn‹t? Spajzban Kurt
   lengyel kurvát? Mitfizetzky Lukamér

- Mama, adj egy ezrest!
- Mire fiam?
- Mire hármat számolok!

- Hogy hívják a peches indiánt ?
- Szopacs.

- Anyu, mi dőlt el az éjjel??
- Semmi fiam. Miért kérded?
- Mert hallottam, hogy azt mondtad apunak, hogy "ezt már a Jóisten sem
  állítja fel".

Kevés vagy, mint erdőtüznél a vízipisztoly.

M van az üveghegyen túl? . üvegvisszaváltó

Séta közben hangok hallatszanak a sötétedő Népligetben.
- Szeretlek!
- Én is!
- Imádlak!
- Én is!
- Józsi vagyok!
- Én is!

Hogy hívják az illatos cigányt?
Aroma.

Hogyan lehet elsüllyeszteni egy szovjet gyártmányú hajót?
Vízre bocsájtod!

Jack kimegy a jégre horgászni, és nekilát a lékvágásnak. Néhány
csákánycsapás után hirtelen fény támad, és égi szózat hallatszik:
- Itt nincsenek halak!
Jack kezéből kiesik a csákány:
- Te szólsz hozzám, Istenem?
- Nem, én a jégpálya gondnoka vagyok.

- Helló rendőr! Én vagyok a Jóságos Tündér! Kívánhatsz egyet!
- Jónapot kívánok!

               Sdo

... The OFFICIAL tagline of the 1996 Olympics!
--- FMail/386 1.22
 * Origin: CheckPoints Mail Only, +36 1 216 6895, 00-24, (2:371/32)